.

Vraag

SIM kaart niet ontvangen, wat nu?

  • 21 July 2023
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Badge

L.S. 

Afgelopen dinsdag heb ik een  SIM kaart besteld maar nog niet ontvangen ( vandaag vrijdag,  post is al geweest). Ik meen gelezen te hebben dat t uiterlijk binnen 2 werkdagen ontvangen had moeten worden? 

Ik heb wel ingelogd met het via e-mail ontvangen nummer cq wachtwoord om te kijken of ik op MijnSimyo wat wijzer kon worden en kreeg de mededeling dat mijn kaart hiermee geactiveerd is!!

 

Met vriendelijke groet  

Marcel 


5 reacties

Hallo @Landcruiser 

Klopt het adres in je MijnSimyo nog wel met je huidige adres? 

Badge

Yep, al 50 jaar hetzelfde adres👍

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Landcruiser,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je nog geen simkaart binnen hebt gekregen!

Het is inderdaad altijd goed om je adresgegevens even te checken in Mijn Simyo, bedankt voor de handige tip @Ray

Ik zie op het nummer wat gekoppeld staat aan je account op het Forum geen aanvraag voor een simkaart. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag met je mee wat er aan de hand is en vraag dan eventueel een nieuwe simkaart voor je aan :).

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Vandaag, precies 1 week na bestelling dan alsnog de SIM kaart ontvangen!

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Landcruiser,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat je je simkaart toch hebt ontvangen! Onze excuses voor de vertraging hiervan.

Ik wens je een hele prettige dag! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer