Skip to main content

.

Beantwoord

SIM kaart niet ontvangen, en nu?


5 werkdagen geleden SIM only aangevraagd. Aantal emails ontvangen, waarin ondere andere stond dat ik de SIM kaart binnen 2 werkdagen zou ontvangen. Helaas tot op heden niets mogen ontvangen. Wat nu?

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Iris289,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je simkaart nog niet is aangekomen ondanks dat deze wel is verstuurd. Ik heb nu kosteloos een nieuwe simkaart naar je opgestuurd en hoop dat deze wel bij je aankomt. Het duurt gemiddeld 3 werkdagen voordat je deze ontvangt. Laat je mij weten als je de simkaart binnen hebt gekregen?

En nog heel erg bedankt ​@JanD voor je hulp!

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

2 reacties

  • 814 reacties
  • 5 april 2025

Beste ​@Iris289 voor een snel antwoord kun je in het weekend tot 17u00 WhatsAppen met Simyo, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1763 reacties
  • antwoord
  • 7 april 2025

Hoi ​@Iris289,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je simkaart nog niet is aangekomen ondanks dat deze wel is verstuurd. Ik heb nu kosteloos een nieuwe simkaart naar je opgestuurd en hoop dat deze wel bij je aankomt. Het duurt gemiddeld 3 werkdagen voordat je deze ontvangt. Laat je mij weten als je de simkaart binnen hebt gekregen?

En nog heel erg bedankt ​@JanD voor je hulp!

Groetjes,
Seren