.

Beantwoord

SIM-kaart geweigerd, HELP

  • 2 December 2013
  • 10 reacties
  • 2920 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb vermoedelijk te vaak een verkeerde PUK code ingevoerd. Nu krijg ik steeds de melding "SIM-kaart" geweigerd. Is hier nog iets aan te doen?
icon

Beste antwoord door Natascha 3 December 2013, 14:55

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge +6
Ik heb vermoedelijk te vaak een verkeerde PUK code ingevoerd. Nu krijg ik steeds de melding "SIM-kaart" geweigerd. Is hier nog iets aan te doen?

Hoi Camsc,

Welkom op het forum!
De melding die je nu krijgt is omdat je simkaart hebt geblokkeerd. De simkaart kan helaas niet meer gedeblokkeerd worden.
Je dient een vervangende simkaart te bestellen via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart'. Een vervangende simkaart kost €5,-.
Wie heeft mijn SIM-kaart geblokkeerd? Ik gebruik hem niet.
Reputatie 7
Badge +9
Het blokkeren van een simkaart kan gedaan worden door iedereen die toegang heeft tot jouw Mijn Simyo. Of door de klantenservice te bellen die checkt of de beller inderdaad de geregistreerde gebruiker van de simkaart is. Dit gebeurt meestal als je simkaart verloren of gestolen is. Ben je je simkaart kwijt?
Het blokkeren van een simkaart kan gedaan worden door iedereen die toegang heeft tot jouw Mijn Simyo. Of door de klantenservice te bellen die checkt of de beller inderdaad de geregistreerde gebruiker van de simkaart is. Dit gebeurt meestal als je simkaart verloren of gestolen is. Ben je je simkaart kwijt?


Zo ver ik weet zit de SIM-kaart gewoon nog in mijn toestel. Ik geef het toestel nooit uit handen en ik ben de enige die het gebruikt.
Reputatie 7
Badge +9
OK, dan is het een ander soort blokkade dan ik dacht. Misschien ben je afgesloten vanwege hoogverbruik. Of een negatief beltegoed. Daar moet een moderator maar naar kijken. Of even de klantenservice bellen.
Badge +6
Wie heeft mijn SIM-kaart geblokkeerd? Ik gebruik hem niet.

Hoi ChristinaT,

Waarom denk je dat je simkaart is geblokkeerd, want ik zie namelijk zo geen problemen op je aansluiting?

@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!
Hoi Kim,

Ik ben blij dat je een check hebt gedaan en dat-ie ok is. 
Waarschijnlijk zit de fout bij de behuizing van het toestel. Toestel 1x gevallen en het lukt me niet de behuizing los te schuiven.
Even terug naar de shop. 
Badge +8
Hoi Kim,

Ik ben blij dat je een check hebt gedaan en dat-ie ok is. 
Waarschijnlijk zit de fout bij de behuizing van het toestel. Toestel 1x gevallen en het lukt me niet de behuizing los te schuiven.
Even terug naar de shop. 


Ok ChristinaT,

Ik hoop dat ze daar gauw vinden wat er mis mee is.

Groetjes, Charlene
Jahoor, het is de behuizing van het toestel. Uiteindelijk kon ik dat eraf krijgen. Het vergrendelhaakje is er nu af en op de opening aan de buitenkant een plakker tegen het stof geplaatst. (net zoals vroeger bij een cassettebandje) Nu is er geen probleem meer met de simkaart. Ook was mijn mobiel door iemand van Simyo gereset.Het leed is geleden.:)
Reputatie 5
Badge +11
Jahoor, het is de behuizing van het toestel. Uiteindelijk kon ik dat eraf krijgen. Het vergrendelhaakje is er nu af en op de opening aan de buitenkant een plakker tegen het stof geplaatst. (net zoals vroeger bij een cassettebandje) Nu is er geen probleem meer met de simkaart. Ook was mijn mobiel door iemand van Simyo gereset.Het leed is geleden.:)

Nou, gelukkig doet ie het weer!

Reageer