Skip to main content
Hoi,

mijn sim kaart is geblokkeerd. Ik heb wel de PUK code maar die pakt ie niet. Herstarten etc helpt niet.10 x geprobeerd. Ik zie dat mijn rekening niet is betaald, maar jullie zouden het ato afschrijven. Misschien dat daar iets fout gaat. Maar dat denk ik eigenlijk niet dat dat de reden is.
Hoi red,



De PUKcode gebruik je als de simkaart geblokkeerd is door te vaak de PINcode onjuist in te voeren. Als dat is wat er is gebeurt, kun je nog proberen om de PUkcode in een ander toestel in te voeren. Als dat niet lukt, dan heb je de simkaart misschien helemaal geblokkeerd. Dan zul je een vervangende simkaart aan moeten vragen via Mijn Simyo.

Die heb je dan binnen 2 werkdagen in huis.

Ik zie inderdaad geen openstaande rekeningen, daar heeft het dus niks mee te maken :)



Laat je even weten of het lukt?



Groetjes, Charlene

Reageer