Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactiesim kaart doen het niet/vraagt om puckcode
Vandaag de simkaart in ons mobiel gedaan dan vraagt hij om de puckcode maar daarmee activeren wij de simkaart niet. Nu is het zo dat wij 2 simkaart pakketjes hebben thuis gestuurd gekregen. De 1 is geactiveerd en de ander niet want dat is een vergissing, kan het daar mee te maken hebben. We willen ook graag nm behoud....graag advies hoe we zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van de diensten van Simyo
Welkom op het forum minke,
Ik zie dat je inderdaad 2 bestellingen hebt gedaan en twee keer nummerbehoud hebt aangevraagd voor hetzelfde nummer. Inmiddels is het telefoonnummer succesvol over gezet. Ik heb je een privé bericht gestuurd met daarin het simkaartnummer die je moet gaan gebruiken. De andere simkaart kun je retour sturen.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je inderdaad 2 bestellingen hebt gedaan en twee keer nummerbehoud hebt aangevraagd voor hetzelfde nummer. Inmiddels is het telefoonnummer succesvol over gezet. Ik heb je een privé bericht gestuurd met daarin het simkaartnummer die je moet gaan gebruiken. De andere simkaart kun je retour sturen.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.