.

Beantwoord

Sim kaart activeren, hoe werkt dat?

  • 9 November 2014
  • 4 reacties
  • 392 Bekeken

Badge
Ik heb zojuist een Micro-Simkaart besteld omdat ik morgen een nieuwe telefoon krijg.

Maar waar en hoe moet ik die nieuwe simkaart activieren + er voor zorgen dat ik mijn eigen nummer behoud?
icon

Beste antwoord door Charlene 10 November 2014, 17:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +8
Hoi Seraja,

Dat is een goede vraag. Ik zie dat je vervangende simkaart al naar je onderweg is. Met een beetje geluk heb je hem morgen in de brievenbus :)
Als je de simkaart hebt, ga je naar Mijn Simyo en kun je daar je simkaart activeren door de 8 cijfers die op de simkaart staan in te vullen. Dan wordt de nieuwe sim actief en de oude onbruikbaar. Je nieuwe sim zal een kopietje zijn van de sim die je al had. Dus met dezelfde instellingen en hetzelfde telefoonnummer.

Laat je het weten of het lukt, morgen?

Groetjes, Charlene
Badge
Hoi Seraja,

Dat is een goede vraag. Ik zie dat je vervangende simkaart al naar je onderweg is. Met een beetje geluk heb je hem morgen in de brievenbus :)
Als je de simkaart hebt, ga je naar Mijn Simyo en kun je daar je simkaart activeren door de 8 cijfers die op de simkaart staan in te vullen. Dan wordt de nieuwe sim actief en de oude onbruikbaar. Je nieuwe sim zal een kopietje zijn van de sim die je al had. Dus met dezelfde instellingen en hetzelfde telefoonnummer.

Laat je het weten of het lukt, morgen?

Groetjes, Charlene


Hoi Charlene,

Dankjewel! Ik zal het je zeggen!
Hallo,

Een tijd geleden heb ik een Micro-sim aangeschaft, maar ik kwam eracht dat ik een Nano-sim nodig had. Deze heb ik een dag later toen ook besteld. Nu heb ik een nieuwe telefoon, waarvoor ik juist weer een Micro-sim nodig heb. Hoe kan ik deze nu activeren? Bij mijn simyo simkaart instellingen staat nergens iets over 'activeer simkaart'

alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +10
Hoi DionM, welkom op het Simyo forum :)

Als je een ander formaat simkaart nodig hebt, dan kun je hier alleen maar aankomen door een nieuwe (vervangende) simkaart te bestellen via Mijn Simyo. Het is helaas niet mogelijk om je oude simkaart weer te activeren. Uit mijn gegevens blijkt dat je hier inmiddels al bent achter gekomen, want ik zie dat je een paar uur geleden een vervangende simkaart hebt besteld 🙂

Naar verwachting valt deze morgen, anders overmorgen bij je op de mat.

Laat je ons weten wanneer je 'm hebt ontvangen?

Reageer