sinds donderdag heb ik mijn niuewe simkaart al en tot de dag van vandaag kan ik hem niet activeren !!
ik blijf bellen en bellen na de klantenservice maar niemand neemt op ! ik ben al dagen dus ook niet te bereiken
kan iets of iemand mij helpen?!
+2
Beste stephyv,
Ik je even een privébericht gestuurd. Check je inbox.
Groetjes,
Arie
Ik je even een privébericht gestuurd. Check je inbox.
Groetjes,
Arie
Ik heb het zelfde probleem, op de website kan ik de sim-kaartnummer niet invullen, 1200 bellen, wordt niet opgenomen. Hoe kan ik activeren?
Hoi ulusalai,
Ik zag dat je in dit topic dezelfde vraag had gesteld. Je simkaart inmiddels geactiveerd zie ik.
Groetjes,
Alex
Ik zag dat je in dit topic dezelfde vraag had gesteld. Je simkaart inmiddels geactiveerd zie ik.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.