Ik ben een nieuwe klant van Simyo.
Ik heb vandaag de nieuwe sim-kaart van Simyo geactiveerd. Ik krijg nu de melding dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld!
Hoe krijg ik deze melding weg of wat doe ik verkeerd.
Mvg
M Goudappel
Bladzijde 1 / 1
Hoi Goudappel,
Welkom op het forum :)
Ik zie ook dat je succesvol geactiveerd hebt, en dat de simkaart actief staat op het netwerk.
Normaal gesproken kun je dan vrijwel direct bellen. Het kan dat je met een vertraging te maken hebt gehad hierin.
Heb je na het activeren je toestel al eens uit en aan gezet? Dan kan de simkaart zich aanmelden op het netwerk.
Ik hoor graag van je of je inmiddels kunt bellen :)
Groetjes,
Charlene
Welkom op het forum :)
Ik zie ook dat je succesvol geactiveerd hebt, en dat de simkaart actief staat op het netwerk.
Normaal gesproken kun je dan vrijwel direct bellen. Het kan dat je met een vertraging te maken hebt gehad hierin.
Heb je na het activeren je toestel al eens uit en aan gezet? Dan kan de simkaart zich aanmelden op het netwerk.
Ik hoor graag van je of je inmiddels kunt bellen :)
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.