Skip to main content
ik heb de sim vandaag pas geactiveerd en was /is goed geactiveerd en staat  ook op actief(

maar als ik bel dan krijg ik die melding 😞
Hoi guido1971, welkom op het Simyo forum!



In je gegevens zie ik dat vandaag (de 28e) je simkaart is geactiveerd. Toen jij 'vandaag' schreef, was het de 27e 😕

Kun je me laten weten of het nu wel werkt?
Beste,



Ik heb enkele dagen geleden mij nieuwe simkaart geactiveerd. Dit nadat ik mijn oude telefoon was kwijtgeraakt en de desbetreffende simkaart heb geblokkeerd. 



Nu ik mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon heb gestopt krijg ik te horen dat deze om administratieve redenen is afgesloten.



Zou u me verder kunnen helpen??
Hoi BartBeelen, welkom op het Simyo forum.



Ik kan je verder helpen, en dat ga ik doen ook ;)



De reden dat jouw simkaart niet meer werkt is hoogverbruik. Je hebt op 23 april je nieuwe simkaart geactiveerd en misschien heb je je nieuwe mobiel geïnstalleerd, of uitgevogeld wat je er allemaal mee kan? Wat er precies gebeurd is weet ik niet, maar er is in de avond van 27 april tot even na 00.00 uur flink veel data verbruikt: 837 MB in totaal, waarvan 594 MB buiten je bundel.



Er is 's nachts nog een SMS gestuurd met info hierover, maar ik denk dat de blokkade sneller was dan de SMS.



Tot zover de info. Dan volgt nu het goede nieuws:

Omdat wel is dat je dit niet expres en bewust gedaan hebt zal ik eenmalig deze buiten bundel kosten verrekenen, en wel met de bundelprijs van 2500 MB.

Je aansluiting wordt ook gedeblokkeerd, maar let op: je MB's zijn nog steeds op! Alles wat je verbruikt is weer tegen het buiten bundel tarief van €0,15 per MB.



Ik zie overigens dat je elke maand wel iets te kort hebt aan MB's. Is het niet een idee om je bundel te verhogen naar 1500?

Reageer