Skip to main content
Beste mdw van Simyo. Zojuist mijn Simkaart geactiveerd, maar ik krijg de melding dat ik op administratieve redenen niet kan bellen. Zie dat t al vaker op t forum staat maar er staat voor mij geen bruikbaar antwoord bij. Vr. groet.
Hoi Martinemh welkom op het forum!



Ik zie dat je je simkaart geactiveerd hebt. Gister hebben wij je telefoonnummer overgenomen van je huidige provider. Wij raden onze klanten altijd aan om de simkaart te activeren voor deze datum. Het kan zijn dat je simkaart hierdoor niet optimaal gefunctioneerd heeft. Het lijkt er nu op dat je simkaart wel werkt. Ik zie namelijk een verzonden sms staan in je verbruik.



Zou je willen aangeven of je simkaart inmiddels werkt? Zo niet, dan kijk ik even verder 🙂

heb nieuwe simkaart geactiveerd maar kan niet bellen of gebeld worden, alleen noodoproepen.


@Nel de Visser Dat is vervelend.

Het eerste wat mij te binnen schiet zijn de volgende opties:

  • Heb je je toestel al eens opnieuw uit- en weer aangezet?
  • Heb je een mogelijkheid de simkaart in een andere telefoon te steken om te zien of je vanaf dat toetsel wel kunt bellen?

Hoi Nel,

 

Goed dat je contact opneemt! Ik heb gelijk even meegekeken naar de aansluiting en zie geen gekke dingen waarom je de simkaart niet zou kunnen gebruiken. Heb je de tips van RicoK al geprobeerd?

 

Thanks RicoK!

 

Groetjes,

Daisy


Reageer