Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieSim geactiveerd maar aansluting buiten gebruik
Hallo. Ik heb een maand geleden een nieuw contract Simonly bij jullie afgesloten; deze zou per 4 november worden overgezet met nummerbehoud. Ik heb zelf mijn toenmalige abonnement bij HI opgezegd. Gisteren nieuwe simkaart geactiveerd met succes; Echter blijkt dat ik niet kan bellen/gebeld worden etc. Hij geeft aan dat 'de aansluiting vanwege administratieve reden buiten gebruik is'. Wat gaat er mis? Ik hoor graag! Groet, Sharon
Hoi SharonHofstede,
Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting een reset gegeven op het netwerk. Ik wil je vragen je toestel uit/aan te zetten.
Kan je laten weten of de reset heeft geholpen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.