.

Beantwoord

Sim geactiveerd maar aansluting buiten gebruik

  • 5 November 2013
  • 1 reactie
  • 6753 Bekeken

Hallo. Ik heb een maand geleden een nieuw contract Simonly bij jullie afgesloten; deze zou per 4 november worden overgezet met nummerbehoud. Ik heb zelf mijn toenmalige abonnement bij HI opgezegd. Gisteren nieuwe simkaart geactiveerd met succes; Echter blijkt dat ik niet kan bellen/gebeld worden etc. Hij geeft aan dat 'de aansluiting vanwege administratieve reden buiten gebruik is'. Wat gaat er mis? Ik hoor graag! Groet, Sharon
icon

Beste antwoord door Natascha 6 November 2013, 13:59

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hallo. Ik heb een maand geleden een nieuw contract Simonly bij jullie afgesloten; deze zou per 4 november worden overgezet met nummerbehoud. Ik heb zelf mijn toenmalige abonnement bij HI opgezegd. Gisteren nieuwe simkaart geactiveerd met succes; Echter blijkt dat ik niet kan bellen/gebeld worden etc. Hij geeft aan dat 'de aansluiting vanwege administratieve reden buiten gebruik is'. Wat gaat er mis? Ik hoor graag! Groet, Sharon

Hoi SharonHofstede,

Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting een reset gegeven op het netwerk. Ik wil je vragen je toestel uit/aan te zetten.
Kan je laten weten of de reset heeft geholpen?

Reageer