SIM afgesloten na aanvragen vervangende simkaart
Ik lees op het forum dat je sim wordt afgesloten zodra je een nieuwe hebt aangevraagd. Dat is absurd. Dat wordt absoluut niet vermeld tijdens de bestelprocedure via 'mijn simyo' en het werd me ook niet verteld toen ik vandaag belde. Ik ben hier echt door gedupeerd. Mijn vader ligt op sterven en nu kan ik niemand bereiken. Jullie kunnen de oude sim toch deactiveren als de nieuwe wordt geactiveerd.
Welkom op het forum Jasper1971,
Een uiterst vervelende situatie natuurlijk. De vervangende simkaart vervangt de originele simkaart en maakt deze ook onbruikbaar. Ik zal zeker doorgeven dat dit aangegeven moet worden zodra je een vervangende simkaart besteld. We kunnen je originele simkaart helaas niet meer activeren. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.
Groetjes,
Alex
Een uiterst vervelende situatie natuurlijk. De vervangende simkaart vervangt de originele simkaart en maakt deze ook onbruikbaar. Ik zal zeker doorgeven dat dit aangegeven moet worden zodra je een vervangende simkaart besteld. We kunnen je originele simkaart helaas niet meer activeren. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.