Ik heb nu al 10 keer mijn nieuwe sim geactiveerd op de MijnSimyo app, maar de netwerken / bellen werkt steeds niet. Ik heb ook proberen op simyo.nl, maar hier kan ik niet de kontrak aanvaarden.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat het activeren van de sim niet lukt.
Er is een kleine storing op het netwerk geweest waardoor er een vertraging zat in het activeren van je aansluiting. Als het goed is moet alles nu weer werken.
Ik adviseer even je cookies en geschiedenis te verwijderen van je webbrowser. Log dan in op je mijn Simyo via de website en probeer het nogmaals.
Ik hoor graag of het is gelukt.
Groetjes,
Ashley
Hoi, ook bij mij lukt het niet simkaart te activeren, meer dan 10uur kan ik niet bellen en gebeld worden
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat je bent geholpen door één van mijn collega's. Het activeren van je simkaart is toen gelukt, werkt alles nu ook naar behoren?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.