Zojuist kreeg ik een e-mail met het verzoek mijn simkaart te activeren voordat de nummerportering op de 22e plaatsvindt. Echter als ik naar www.simyo.nl/activeren ga en daar inlog, kom ik gewoon op mijn simyo uit. M.a.w. er wordt niet naar een simkaartnummer gevraagd.
Hoe kan ik mijn simkaart activeren?
Bvd,
Michiel
+2
Beste Tubio,
wij adviseren je gewoon in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Vervolgens wordt er gelijk gevraagd om het simkaartnummer zodat je de simkaart kun activeren.
Groetjes,
Arie
wij adviseren je gewoon in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Vervolgens wordt er gelijk gevraagd om het simkaartnummer zodat je de simkaart kun activeren.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.