Skip to main content
Wij hebben gisteren een sim kaart van simyo gekregen. Deze geactiveerd etc. op mijn simyo is ook te zien wat de belminuten zijn en de mb internet. Echter geeft de telefoon (nieuwe simlockvrije samsung galaxy s3 mini) aan dat ie de simkaart niet vindt. Op de telefoon bovenaan is ook een tekentje zichtbaar in de vorm van de achterkant van de simkaart. De vodafone simkaart van mijn vriendin doet het wel in de nieuwe galaxy. De simyo simkaart geeft dezelfde reactie in de telefoon van mijn vriendin. Is de simkaart van simyo defect?
Dat zou kunnen. Maar weet je zeker dat de nieuwe Samsung toch niet simlock vrij is maar een Vodafone simlock heeft, net als de telefoon van je vriendin. Als beide toestellen namelijk een Vodafone simlock hebben dan zou dat de resultaten van het testen van jullie simkaarten in jullie telefoons verklaren. Maar een defecte Simyo sim is nooit uit te sluiten.
Wij hebben gisteren een sim kaart van simyo gekregen. Deze geactiveerd etc. op mijn simyo is ook te zien wat de belminuten zijn en de mb internet. Echter geeft de telefoon (nieuwe simlockvrije samsung galaxy s3 mini) aan dat ie de simkaart niet vindt. Op de telefoon bovenaan is ook een tekentje zichtbaar in de vorm van de achterkant van de simkaart. De vodafone simkaart van mijn vriendin doet het wel in de nieuwe galaxy. De simyo simkaart geeft dezelfde reactie in de telefoon van mijn vriendin. Is de simkaart van simyo defect?



Hoi Ronny11,



Welkom op het forum en bij Simyo 🙂 Wel jammer dat het dan niet meteen werkt :(

Wat Scotsman aangeeft klopt helemaal. Met wat je omschrijft zou de sim kapot kunnen zijn, maar zou je ook met een simlock te maken kunnen hebben. Je weet zeker dat de Samsung simlockvrij is?

Mocht je in de gelegenheid zijn om je simkaart in nog een ander toestel te proberen, of een andere sim van Simyo/KPN in de Samsung kunnen proberen, dan zou dat uitsluitsel geven.

Ik hoor graag of dat lukt en wat dat oplevert, zodat ik weet of ik je een nieuwe simkaart moet sturen.



Groetjes,

Charlene

Reageer