geachte,
Sinds kort heb ik een nieuwe samsung galaxy s6,
na het plaatsen van mijn nieuwe nano-simkaart die ik besteld heb bij jullie (heb een abonnement en heb een nieuwe simkaart aangevraagd) geeft de telefoon aan dat hij geen simkaart herkent/ alleen noodoproepen.
Ook heb ik al een andere simkaart van een vriend geprobeert (ook simyo). Die detecteerd hij wel. Het ligt dus niet aan de telefoon. Ook heb ik hem al opnieuw opgestart. dit werkt ook niet.
Wat kan ik hier aan doen?
m.v.g. Jelle
Bladzijde 1 / 1
Heb je die simkaart van jouw wel geactiveerd? Dat lees ik namelijk nergens.
En jouw simkaart, mits geactiveerd, werkt ook in een ander toestel?
En jouw simkaart, mits geactiveerd, werkt ook in een ander toestel?
Ik heb hem inderdaad geactiveerd. In een amder toestel doet hij het ook niet.
Ook heb ik hem al 15 minuten uitgezet. dit werkt ook niet.
wie kan mij helpen?
wie kan mij helpen?
Hoi ajaxfan96,
Ik zie dat je vandaag ook telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Er is een nieuwe simkaart opgestuurd. Deze ontvang je binnen drie werkdagen.
Hou je ons op de hoogte als deze het wel doet? :)
@Raytje, bedankt voor je hulp!
Groetjes, Angelica
Ik zie dat je vandaag ook telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Er is een nieuwe simkaart opgestuurd. Deze ontvang je binnen drie werkdagen.
Hou je ons op de hoogte als deze het wel doet? :)
@Raytje, bedankt voor je hulp!
Groetjes, Angelica
Super, goeie klantenservice!!
ik hou jullie op de hoogte :)
Gr. Jelle
ik hou jullie op de hoogte :)
Gr. Jelle
Hoi ajaxfan96,
Goed om te horen dat je zo enthousiast bent over de klantenservice 🙂. Dat ben ik natuurlijk ook! Alvast bedankt dat je ons op de hoogte houdt.
Groetjes, Tiury
Goed om te horen dat je zo enthousiast bent over de klantenservice 🙂. Dat ben ik natuurlijk ook! Alvast bedankt dat je ons op de hoogte houdt.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.