.

Beantwoord

S4 accepteert simkaart niet


toestel is simlockvrij en accepteerd simkaart niet,nadat ie nieuw is aangevraagd en vervangen.(minisim)
wat kan het probleem zijn.
icon

Beste antwoord door Dries 4 June 2014, 14:20

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dan is het toestel toch niet simlockvrij, ben ik bang, als de tweede simkaart het ook niet doet. Probeer eens een sim van iemand anders, kijken of die wel wordt geaccepteerd.
we kunnen er mee whats appen alleen niet bellen ,niet gebeld worden .niet smsen en niet gesms worden.
Reputatie 7
Badge +9
Ik neem aan dat whats appen alleen lukt als er WiFi is?
het kaartje heeft wel even gewerkt dus kan niet aan de simlock liggen
Hallo obelix. 

Laat eens een aantal willekeurige providerkaarten testen op je telefoon bij een telecomzaak.
Dan heb je meteen antwoord of de telefoon simlockvrij is.

Ik heb dezelfde indruk als Scotsman.
Groet,
Friesian
de telefoon is simlockvrij en het kaartje is oke,,heb hem namelijk getest in een andere telefoon en een ander kaartje in deze,en dat werkte ook niet.
dus je zou zeggen dat het aan de telefoon ligt.

grtzz ed
Hallo Ed.

Wanneer het zo is dan geloof ik je.
Is de telefoon niet in orde heb je in ieder geval 2 jaar garantie.
Heb je hem bijvoorbeeld  via een winkel dan zul je daar naartoe moeten gaan.

Groet,
Friesian
bel morgen met een t mobilewinkel waar de telefoon ooit gekocht is,,heb er nu een kaartje inzitten van simyio ,,telefoon is net een jaar oud.
in ieder geval bedankt

grtzz ed
Anytime anyplace anywhere. 🆒
(Met dank aan Nena & Kim Wilde)

Groet,
Friesian
Reputatie 2
Badge +6
Hoi obelix,

De vervangende simkaart moet je wel eerst activeren, maar dat heb je al gedaan dus daar zit het probleem niet. Waarom internet nu sowieso niet werkt, komt omdat je de optie 'internet op je mobiel' hebt uitgezet. Het mobiele netwerk is nu geblokkeerd op je simkaart. Log in op Mijn Simyo en zet bij Mijn Instellingen & Simkaart de optie aan. Daarna zou je moeten kunnen internetten.

Als dat niet werkt, heb ik nog een vraag voor je. Gebruik je nu voor het eerst een nieuwe telefoon of heb je alleen een vervangende simkaart besteld? Als je de telefoon nu nieuw gebruikt kan het heel goed zijn dat je internetinstellingen niet goed staan. Die moet je dan even controleren.

Ik ben benieuwd of dit heeft geholpen, zou je dat willen laten weten?

@Scotsman & Friesian, bedankt voor jullie antwoorden 🙂

Reageer