.

Beantwoord

Retourneren sim-only pakket

  • 6 March 2013
  • 3 reacties
  • 494 Bekeken

Beste,

Ik heb een sim-only flex bij Simyo aangeschaft en ondanks de aansluitingskosten bij beide providers heb  ik nu toch besloten om bij mijn oude provider te blijven wegens de service en nummerbehoud. Telefonisch heb ik te horen gekregen dat ik mijn pakket kan opsturen en zal er alleen aansluitkosten in rekening gebracht worden. Nu heb ik geen zin meer om telefonisch contact op te nemen en weer 20 min in wacht te gaan staan en zal ik hier mijn vraag stellen;

-Dien ik het pakketje aangetekend retour op te sturen?
-Ontvang ik een email van mijn opzeggings status? 
-Wanneer wordt dit van mijn rekening afgeschreven?
-Dien ik de verzendkosten zelf te betalen? 
icon

Beste antwoord door Natascha 7 March 2013, 16:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi Fi0na,

Welkom op het forum!
Je hoeft het pakketje niet aangetekend te versturen. Je zult geen e-mail ontvangen wanneer de simkaart retour is ontvangen.
De aansluitkosten zullen rond de 25ste van de maand april worden afgeschreven van je rekening.
Helaas,

Ik heb het pakketje al aangetekend verstuurd, had gehoopt op een snellere reactie. Is het mogelijk dat jullie hierop kunnen reageren als jullie mijn pakketje hebben ontvangen? Of is zo een extra service niet mogelijk?

25 Maart of April?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Fi0na,

Het is helaas niet mogelijk om een bericht te ontvangen zodra wij de simkaart retour hebben ontvangen. Het abonnement zal niet in gaan en enkel de aansluitkosten zijn gefactureerd.

Reageer