Skip to main content
Vervangende simkaart aangevraagd, met nummer behoud. Alles gedaan wat er moest gebeuren.

Ingelogd met de pincode(4 cijfers). Komt er op het scherm "Registratie SIMkaart mislukt" Dat kwam er ook al te staan bij de oude simkaart.

Wat kan ik hier aandoen?
Hoi Veldster,



Ik zie dat de activatie van je vervangende simkaart niet helemaal goed is verlopen, ik heb dit doorgezet naar onze IT afdeling.



Ik laat het je weten zodra ik een terugkoppeling van hen heb! 🙂
Hoi Veldster,



De simkaart is nu goed geactiveerd en als het goed is heb je nu ook een nieuwe pin- en pukcode per e-mail ontvangen.



Ik hoor graag van je of je simkaart nu wel werkt in je telefoon! 🙂
Hoi Veldster,



De simkaart is nu goed geactiveerd en als het goed is heb je nu ook een nieuwe pin- en pukcode per e-mail ontvangen.



Ik hoor graag van je of je simkaart nu wel werkt in je telefoon! :)





Er is niets veranderd.
De simkaart werkt nog steeds niet
Hoi Veldster,



Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van je aansluiting :(



Ik heb je simkaart even een reset gegeven op het netwerk, zou je je telefoon even uit willen zetten, de simkaart eruit willen halen en weer terug willen plaatsen.



Krijg je dan nog dezelfde melding, zou je dan je simkaart eens in een andere telefoon willen plaatsen en kijken of je simkaart daarin wel werkt?



Ik hoor het graag van je!
Hoi Veldster,



Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van je aansluiting :(



Ik heb je simkaart even een reset gegeven op het netwerk, zou je je telefoon even uit willen zetten, de simkaart eruit willen halen en weer terug willen plaatsen.



Krijg je dan nog dezelfde melding, zou je dan je simkaart eens in een andere telefoon willen plaatsen en kijken of je simkaart daarin wel werkt?



Ik hoor het graag van je!



Al deze handelingen heb ik zowel met de oude als de nieuwe simkaart gedaan. En dat was op vrijdag.
Hoi Veldster,



Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van je aansluiting :(



Ik heb je simkaart even een reset gegeven op het netwerk, zou je je telefoon even uit willen zetten, de simkaart eruit willen halen en weer terug willen plaatsen.



Krijg je dan nog dezelfde melding, zou je dan je simkaart eens in een andere telefoon willen plaatsen en kijken of je simkaart daarin wel werkt?



Ik hoor het graag van je!




Mijn simkaart werkt nog steeds niet

Vorige week vrijdag ook al deze aanbevelingen opgevolgd maar zonder enig resultaat
Hoi Veldster,



Zoals -Kim al aangaf, heeft zij zondag een reset uitgevoerd op je aansluiting. De nieuwe simkaart is aan onze kant nu geactiveerd. Die kun je dus gebruiken. Zit deze nu in je toestel, dan willen we je vragen om je toestel nogmaals uit en weer aan te zetten, vanwege de reset van Kim. Ik begrijp dat je dit vrijdag ook hebt gedaan, maar toen had Kim die reset nog niet uitgevoerd. Snap je?

Als je toestel dan nog steeds geen netwerk vindt met de nieuwe simkaart, hoor ik graag van je wat de nieuwe simkaart in een ander toestel doet, dan kunnen we daar weer mee verder.



Laat je het hier weten?



Groetjes,

Charlene
Ook na zondag heb ik vele malen geprobeerd om de simkaart te activeren zoals beschreven in bovenstaande.

Dinsdag mijn nieuwe simkaart in een ander toestel geprobeerd daar werd aangegeven "geen netwerk verbinding".

Bij de telefoon winkel begrepen ze ook niet waarom de simkaart het niet doet.

Aan de telefoon mankeert het niet.
Hoi Veldster,



Ik ben op het moment bezig om verder uit te zoeken wat er nou aan de hand is. Het is heel vervelend dat het zo lang duurt, maar ik we zijn er hard mee bezig! 🙂 Zodra er vorderingen zijn, laat ik het je direct weten!
Hoi Veldster,



Er was het een en ander mis met de koppeling tussen je simkaart en telefoonnummer. Dit is nu helemaal opgelost en rechtgezet, dus je aansluiting hoort helemaal te werken 😃. Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen om het nieuws te vertellen, maar ik kreeg je niet te pakken.



Zou je voor de zekerheid je telefoon nog eenmaal uit/aan willen zetten en handmatig zoeken naar het KPN netwerk? 😃
Hoi Veldster,



Er was het een en ander mis met de koppeling tussen je simkaart en telefoonnummer. Dit is nu helemaal opgelost en rechtgezet, dus je aansluiting hoort helemaal te werken 😃. Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen om het nieuws te vertellen, maar ik kreeg je niet te pakken.



Zou je voor de zekerheid je telefoon nog eenmaal uit/aan willen zetten en handmatig zoeken naar het KPN netwerk? :D




De telefoon werkt weer naar behoren.

Wie betaald de onkosten voor de nieuwe simkaart?

Deze was n.l. niet nodig.
Hoi Veldster,



Het is heel goed om te horen dat je simkaart weer werkt zoals het hoort! Er zijn uiteindelijk voor je vervangende simkaart geen kosten in rekening gebracht. Die kosten zijn en blijven dus gewoon voor Simyo 🙂



Mocht je nog verdere vragen hebben, weet je het forum te vinden!
3 maal verkeerde inlogcode gegeven.

Opnieuw PUK-code ingevoerd van 8 cijfers

Daarna nieuw inlogcode van 4 cijfers

Dit nogmaals herhaalt.

Wordt niet geaccepteerd.

Wat doe ik fout.
Hoi Veldster,



Dat is best wel vreemd. Nou weet ik dat dit soort pin/puk probleempjes kunnen voorkomen bij Samsung telefoons, heb jij die ook toevallig? Vaak is het dan slim om de simkaart even in een andere telefoon te plaatsen. Vervolgens unlock je de simkaart in een andere telefoon en plaats je de simkaart weer terug. Zou je voor mij willen testen of dit wel werkt?



Alvast bedankt 🙂

Reageer