Beste Simyo,
ik heb vandaag (of gisteren, heb niet eerder in mijn postbus gekeken) een simkaart ontvangen. Helaas krijg ik na invoeren van de pincode de melding "registratie simkaart mislukt". Enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Mvg,
Vlad
+2
Beste Vlad,
Uit onze gegevens blijkt dat je inmiddels gisteren gebruik hebt gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat je probleem is verholpen. Graag vernemen wij als dit niet het geval is.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je inmiddels gisteren gebruik hebt gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat je probleem is verholpen. Graag vernemen wij als dit niet het geval is.
Groetjes,
Arie
Beste Arie,
in de loop van maandagmiddag is het inderdaad geactiveerd. Hier mag wat mij betreft een slotje op 🙂
in de loop van maandagmiddag is het inderdaad geactiveerd. Hier mag wat mij betreft een slotje op 🙂
+2
Beste Vlad,
Fijn om te horen dat je probleem is verholpen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Fijn om te horen dat je probleem is verholpen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.