Skip to main content

.

Ik heb een telefoon (oude Nokia=geen smartphone) een tijdje niet gebruikt en krijg van Simyo bericht dat nummer wordt afgesloten tenzij.. enz

Ik stuur vanaf de PC een SMS met dat nummer dus mijn account blijft nog actief.

Als ik nu mijn telefoon opstart krijg ik op het scherm te zien: "Registratie SIM-kaart mislukt."

Er is ook geen (automatische) verbinding met het KPN netwerk= "Geen service". Handmatig lukt dat ook niet.

Ik kan ook nergens in mijn GSM een mogelijkheid vinden om die registratie handmatig te doen of aan te passen enz. 

Wat gebeurt hier..?

Wat kan ik doen??
Hoi OempaS,



In je gegevens zie ik geen periode zonder verbruik waardoor je het mailtje zou kunnen krijgen waar je aan refereert 😕

Of gaat het om een andere aansluiting dan waarmee je op het forum actief bent? Want dáár zie ik dit wel.

Die is overigens gewoon actief, en zie ik ook het SMS bericht dat je verstuurd hebt, maar niet via Mijn Simyo.



Heb je die simkaart al eens in een ander toestel uitgeprobeerd? Als het dan wel werkt, kan het ook aan je mobiel liggen...



Wil je ons op de hoogte houden?
Hoi OempaS,



In je gegevens zie ik geen periode zonder verbruik waardoor je het mailtje zou kunnen krijgen waar je aan refereert 😕

Of gaat het om een andere aansluiting dan waarmee je op het forum actief bent? Want dáár zie ik dit wel.

Die is overigens gewoon actief, en zie ik ook het SMS bericht dat je verstuurd hebt, maar niet via Mijn Simyo.



Heb je die simkaart al eens in een ander toestel uitgeprobeerd? Als het dan wel werkt, kan het ook aan je mobiel liggen...



Wil je ons op de hoogte houden?



Gaat inderdaad om een andere Simyo aansluiting.

Maar is ondertussen al opgelost. De simkaart was een oude waarvan nummer is overgezet naar smartphone, en dus is kaart inderdaad niet meer actief. De simkaart waar het me om ging zat dus in een ander toestel en daar kwam het mailtje vandaan en die werkt dus inderdaad gewoon (zoals je al had geconstateerd).

Opgelost; bedankt voor meekijken
Gaat inderdaad om een andere Simyo aansluiting.

Maar is ondertussen al opgelost. De simkaart was een oude waarvan nummer is overgezet naar smartphone, en dus is kaart inderdaad niet meer actief. De simkaart waar het me om ging zat dus in een ander toestel en daar kwam het mailtje vandaan en die werkt dus inderdaad gewoon (zoals je al had geconstateerd).

Opgelost; bedankt voor meekijken




Super! Bedankt voor je terugkoppeling 🙂

Reageer