Skip to main content
Hallo,

Ik heb een vervangende simkaart geactiveerd en de telefoon blijft zeggen dat de registratie mislukt is.

In eerste instantie stond er in "mijn simyo" bij de status dat ie geblokkeerd was, na bij de klantenservice gelezen te hebben dat ie tien minuten uit moest heb ik dat gedaan. Daarna stond de status op beschikbaar maar de telefoon geeft nog steeds registratie mislukt aan. Het volgende advies is om de klantenservice te bellen maar dat gaat dus niet. Ik kan nu alleen noodoproepen doen...

Help...



Groetjes



Anita Smulders
Beste



Als u probeer bij instellingen >>> netwerk >>>> provider kiezen en dan voor kpn netwerk kies.

Misschien dat hij hem dan wel pakt die misschien dan nog een keertje telefoon uitzetten en weer aan hopelijk doet hij het dan.



Gr



Alex
Goedemorgen, dat heb ik geprobeerd maar hij zegt dan "geen toegang" bij het KPN netwerk...
Wat u kunt doen is even wachten op een moderator hun kunnen hem heractiveren en misschien dat hij het dan wel doet.

Waarschijnlijk is er dan iets fouts gegaan bij het activeren u kunt natuurlijk ook bij uw persoonlijke pagina kijken bij Gegevens of er simkaart geactiveerd staat mocht er staan actief dan even wachten op een moderator die zullen zeker vandaag nog wel reageren.





Met vriendelijke groet



En hoor graag wat het uiteindelijk was





Alex
Hallo, de simkaart status is actief... Dan maar afwachten op een moderator....



Oproep aan de moderator;



HELLUP!!!!



Anita Smulders
Hallo Anita Smulders,



Ter info een moderator kan de sim niet heractiveren, daartoe geeft de moderator opdracht aan de technische dienst...

Misschien dat je eerder geholpen kunt worden via twitter,helemaal zeker ben ik niet.



Groet,

Friesian
Wat jammer (slecht) dat dit hier niet opgelost kan worden... Ik lees verschillende topics reug waarin wel wordt geschreven dat het geen probleem is en dat het van dit forum uit opgelost wordt door een moderator.

Ik kan dus al bijna een week niet bellen hè.... Maar de rekening loopt natuurlijk wel gewoon door!

Ik vind dit geen goede klantenservice... Echt erg jammer....

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen, ik hoef toch zeker hiervoor niet speciaal een twitteraccount aan te maken? Moet niet gekker worden hoor.
Hallo Anita Smulders.



Nog een keer goed lezen wat ik nu schrijf. (Probleem kan wel hier worden opgelost)

In het weekend zijn er niet altijd moderatoren aanwezig op het forum.

Daarom noemde ik twitter.

Hij of zij kan dat niet altijd persoonlijk. (Dan zet hij/zij dat door naar de technische dienst)



W88 op de reactie van een moderator is wel een zeer goede keuze.



Groet,

Friesian
Hoi Anita Smulders, welkom op het Simyo forum!



In je gegevens zie ik dat je inmiddels al geholpen bent via het contactformulier dat je op onze site hebt ingevuld en dat je weer kunt bellen nu :)



alex32 en Friesian; dank je voor de assistentie!

Reageer