.

Beantwoord

Pukcode wordt niet geaccepteerd

  • 12 May 2013
  • 8 reacties
  • 2319 Bekeken

Mijn Pin- en Pukcode worden niet geaccepteerd. Mijn telefoon vraagt om de 8 cijferige pukcode maar na invoeren gebeurt er niets. Na invoeren blijft de telefoon steeds aangeven dat er nog 10 pogingen over zijn, hoe vaak ik dit ook opnieuw probeer. Het toestel is een Samsung Galaxy Ace II.
Het abonnement is ingegaan op 2 mei. Ik voer de Pukcode in die ik ook op Mijn Simyo zie staan.

Graag ontvang ik een oplossing voor dit probleem.
Met vr. gr.

Marian de Groot
icon

Beste antwoord door MartijnR 13 May 2013, 19:44

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik zou je prive mailadres weghalen. Je krijgt vanzelf een pm.
Ik zou je prive mailadres weghalen. Je krijgt vanzelf een pm.


Hoe doe ik dat? Wat is een pm?
Ik zou je prive mailadres weghalen. Je krijgt vanzelf een pm.


Beste Martijn,

Wanneer kan ik een mailtje ontvangen m.b.t. bovenstaan probleem met Pukcode?
Ik wacht al 21 uur en kan nog steeds niet bellen. Of moet ik op een andere manier jullie hiervoor benaderen? Ik weet het niet hoe dit werkt? Zijn jullie ook telefonisch hiervoor bereikbaar of gaat alles alleen via dit forum?

Met vr. groet,
Marian
Beste Martijn als het goed is moet ik jullie gegevens sturen m.b.t. mijn telefoon. Dit is wat ik lees in andere berichten maar ik heb nog niets vernomen, dan gaat er daarna waarschijnlijk nog zoveel tijd overheen voor het probleem is opgelost?

Met vr. gr. 
Marian.
Reputatie 3
Badge +9
Beste Marian, je kon (nu niet meer) je mail adres weghalen binnen ik dacht 10 minuten na het plaatsen van je bericht.
Een PM is een private mail.

p.s. heb je recent een nieuwe simkaart of telefoon?

Nadat je de Pukcode hebt ingevoerd, moet er een nieuwe pincode ingesteld worden. Dit is een 4 cijferige code die je zelf kunt bedenken. Zou je dit eens willen proberen?
De pincode snel 2x achter elkaar !!

Ik heb je ook een PM gestuurd.
Beste Martijn,

Bedankt voor je tip. Het werkt.
Eerst sim-kaart in oud toestel gedaan en hier de Pukcode ingevoerd. Vervolgens werd een nieuwe pincode gevraagd, deze ingevoerd en nogmaals bevestigd. Toen gaf mijn oude telefoon de melding dat "sim niet geldig" was. Toen de simkaart in nieuwe telefoon geplaatst waar om de pincode werd gevraagd na het invoeren van de nieuwe pin deed hij het weer.

Bedankt!!!

Marian.
Reputatie 3
Badge +9
Mooi dat het werkt..suc6 🙂
Badge +8
Mijn Pin- en Pukcode worden niet geaccepteerd. Mijn telefoon vraagt om de 8 cijferige pukcode maar na invoeren gebeurt er niets. Na invoeren blijft de telefoon steeds aangeven dat er nog 10 pogingen over zijn, hoe vaak ik dit ook opnieuw probeer. Het toestel is een Samsung Galaxy Ace II.
Het abonnement is ingegaan op 2 mei. Ik voer de Pukcode in die ik ook op Mijn Simyo zie staan.

Graag ontvang ik een oplossing voor dit probleem.
Met vr. gr.

Marian de Groot


Hoi Marian,

Welkom op het forum!

Ik heb je emailadres verwijderd uit je bericht, omdat dat inderdaad privacy-gevoelig is.
Martijn® heeft je al uit de brand geholpen, zie ik hier. 🙂 Bedankt, Martijn®!

Let wel op dat je nieuwe PINcode niet mee verandert op Mijn Simyo. Die kun je dus het beste zelf goed onthouden of noteren ergens.

Groetjes,

Charlene

Reageer