Skip to main content
Hallo, Tijdens mijn vakantie heb ik mijn telefoon uitgezet, en opnieuw aangezet. Hierbij heb ik 3 een de foutieve code ingevoerd. Mijn pukcode via mijn simyo opgehaald, maar dit erkt niet, waarschijnlijk was mijn code niet goed. Kan ik hier nog iets mee of moet ik een nieuwe simkaart aanvragen?
Hoi Janelza,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat onhandig dat de codes op Mijn Simyo niet goed lijken te zijn. Dat hoort natuurlijk niet.



Als je de Pukcode 10 keer verkeerd hebt ingevoerd, is de simkaart volledig geblokkeerd. Je hebt dan inderdaad een nieuwe simkaart nodig. In het systeem zie ik dat je op 6 februari een Pin- en Pukcode via e-mail hebt gekregen. Deze krijg je alleen als er een nieuwe simkaart geactiveerd is. Heb jij de pukcode uit de email nog en komt deze overeen met de pukcode die op Mijn Simyo staat?



Als je nog pogingen over hebt, kun je de code uit de e-mail proberen. Als deze hetzelfde is als degene op Mijn Simyo, dan ben ik bang dat er iets niet goed gaat. Kun je mij dit laten weten?



Ondertussen is er ook een nieuwe simkaart onderweg zie ik. Heb je jij deze zelf besteld? Alvast bedankt voor de extra informatie.



Groetjes,

Angela
Hoi Janelza,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat onhandig dat de codes op Mijn Simyo niet goed lijken te zijn. Dat hoort natuurlijk niet.



Als je de Pukcode 10 keer verkeerd hebt ingevoerd, is de simkaart volledig geblokkeerd. Je hebt dan inderdaad een nieuwe simkaart nodig. In het systeem zie ik dat je op 6 februari een Pin- en Pukcode via e-mail hebt gekregen. Deze krijg je alleen als er een nieuwe simkaart geactiveerd is. Heb jij de pukcode uit de email nog en komt deze overeen met de pukcode die op Mijn Simyo staat?



Als je nog pogingen over hebt, kun je de code uit de e-mail proberen. Als deze hetzelfde is als degene op Mijn Simyo, dan ben ik bang dat er iets niet goed gaat. Kun je mij dit laten weten?



Ondertussen is er ook een nieuwe simkaart onderweg zie ik. Heb je jij deze zelf besteld? Alvast bedankt voor de extra informatie.



Groetjes,

Angela




Helaas heb ik mijn email niet meer, ik heb meer dan 10 keer mijn pukcode geprobeerd, dus volledig geblokkeerd.

Hier was ik al bang voor, dus nieuwe sim kaart besteld.

Bedankt voor je reactie.



Groetjes Jan
Hoi Jan,



Helaas 😞 Dan is inderdaad een vervangende simkaart de enige optie in dit geval. De blokkade die er nu opstaat is permanent en kan ik helaas niet verwijderen. Sorry!



Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover?



Groetjes,

Angela

Reageer