Geen beltegoed meer toen telefoon afgesloten.
Weer opgewaardeerd maar kan nog steeds niet met mijn puk code inloggen!
Bladzijde 1 / 1
De pukcode gebruik je alleen om je telefoon te deblokkeren nadat de pincode herhaaldelijk foutief is ingetoetst.
Misschien moet je je pincode eens proberen?!
Misschien moet je je pincode eens proberen?!
Hoi mijntje, welkom op het Simyo forum :)
Ik zie dat RicoK je al van advies heeft voorzien.
Heb je het al geprobeerd met je pincode? Als deze driemaal is ingevoerd en alle keren niet is geaccepteerd, dan vraagt je telefoon om een pukcode. Je pukcode kun je maximaal tienmaal invoeren en is terug te vinden op Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens.
Als je een Samsung telefoon hebt, dan wordt je pukcode niet goedgekeurd vanwege een fabrieksfout. Het is dan verstandig om je simkaart even in een andere telefoon te plaatsen. Na de acceptatie van je pukcode, kun je een zelfverzonnen nieuwe pincode invoeren. Deze hoor je nog een tweede maal ter bevestiging in te voeren.
Mocht het niet lukken, laat je ons dan weten wat je precies hebt gedaan? Van welk type telefoon je gebruikmaakt? En ook of je een bepaalde melding krijgt? :)
@RicoK; bedankt voor je hulp 🙂
Ik zie dat RicoK je al van advies heeft voorzien.
De pukcode gebruik je alleen om je telefoon te deblokkeren nadat de pincode herhaaldelijk foutief is ingetoetst.
Misschien moet je je pincode eens proberen?!
Heb je het al geprobeerd met je pincode? Als deze driemaal is ingevoerd en alle keren niet is geaccepteerd, dan vraagt je telefoon om een pukcode. Je pukcode kun je maximaal tienmaal invoeren en is terug te vinden op Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens.
Als je een Samsung telefoon hebt, dan wordt je pukcode niet goedgekeurd vanwege een fabrieksfout. Het is dan verstandig om je simkaart even in een andere telefoon te plaatsen. Na de acceptatie van je pukcode, kun je een zelfverzonnen nieuwe pincode invoeren. Deze hoor je nog een tweede maal ter bevestiging in te voeren.
Mocht het niet lukken, laat je ons dan weten wat je precies hebt gedaan? Van welk type telefoon je gebruikmaakt? En ook of je een bepaalde melding krijgt? :)
@RicoK; bedankt voor je hulp 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.