Skip to main content
Mijn simkaart ik geblokkeerd de pukcode reageerd niet ik kan geen 1200 bellenwat nu?
Je schrijft simkaart geblokkeerd. Heb je 3x de verkeerde pincode in getoetst? De pukcode die je hebt ingevoerd werkt niet, wat is de melding? De juiste code staat overigens op je Mijn Simyo, tabblad instellingen en dan bij Simkaart.
Er staat simkaart geblokkeerd met puk, maar het reageerd niet als ik de pukcode invoert
En de pukcode heb je van je Mijn Simyo? Zo ja dan kan alleen een moderator je helpen. Die zullen vandaag reageren.
Hoi Shar,



Welkom op het Simyo Forum.



Ai, dat is vervelend! De PUK-code die op Mijn Simyo vermeld staat hoort gewoon te werken.



Ik heb het systeem erop nagekeken. Hier zie ik dat je op 6 oktober contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Hier is jou aangeraden om jou simkaart even in een andere telefoon te proberen. Heb je dit gedaan en heeft dit geholpen?



@Raytje, bedankt voor je aanvulling :)



Groetjes,

Angela

Reageer