Skip to main content
Hallo,



ik wilde m'n nieuwe simkaart gaan gebruiken zojuist maar de pukcode werkt niet. Heb hetzelfde in een andere (niet-samsung) telefoon gebruikt. Na invoeren van de pukcode en nieuwe pincode, en bevestigen van m'n nieuwe pincode, (dus op de niet-samsung telefoon) krijg ik de melding 'Pincode1 is geblokkeerd' en daaronder 'onjuiste pukcode' .

Ik kom niet verder..... help!!!
ps ik heb nog 4 pukcode pogingen over. Ik heb de eerste simkaart niet ontvangen en er is dus een nieuwe simkaart gestuurd. Kan het hier mee te maken hebben?
Hallo Merel21.



Heb je al eens gekeken op je Mijn Simyo account.

Hier kun je jou Pincode en PUC-code makkelijk terug vinden.

- Ga naar Mijn ''Simyo''

- Klik op Instellingen (oranje knop boven op pagina).

- Klik dan op ''Simkaart''.

Hier vind je jou gegevens terug.



Wanneer je jou nieuwe simkaart binnen krijgt activeer je hem met een nieuwe PIN en PUCK.

Hopelijk werkt de code die op je Mijn Simyo pagina staat.
Hoi,

ja ik heb op de site gekeken, maar die gegevens werken juist niet....
Beste Merel21



https://forum.simyo.nl/simkaart-86/pukcode-nieuwe-pincode-werken-niet-32354

2 Topics over dezelfde vraag is echt niet nodig....



Bij een nieuwe sim komen nieuwe pin en pukcodes.



Kan het hier mee te maken hebben?


Jazeker. Morgen meldt zich een moderator - stukkie Duits - Alles wird gut.:)



Geduld.....
Hei Merel21.



Daar moet een medewerker van Simyo zelf even naar kijken.

Ze nemen tijdens kantooruren via dit topic wel contact met je op.

Zij kunnen je verder helpen.



Groetjes.
Een nieuwe topic starten was ook niet m'n bedoeling. Had dit gedaan omdat ik een reactie had geplaatst wat als antwoord werd gezien waardoor het leek alsof m'n vraag was opgelost. Is dus m'n onervarenheid op dit forum...
Hoi Merel21,



Wat lastig dat je jouw nieuwe simkaart niet aan de praat krijgt! Zoals Friesian aangeeft, heb je nog een ander topic geopend. Dit kan natuurlijk wel eens gebeuren dus maak je hier niet druk om.



Mijn collega Tiury heeft ondertussen in dit topic gereageerd. Zou je daar je reacties verder willen plaatsen? Dan houden we het overzichtelijk 🙂 Bedankt!



@Niels & Friesian, bedankt voor jullie uitleg, tips en hulp. Ik word zo blij van jullie :D



Groetjes,

Angela

Reageer