Skip to main content
Hallo,



ik wilde m'n nieuwe simkaart gaan gebruiken zojuist maar de pukcode werkt niet. Heb hetzelfde in een andere (niet-samsung) telefoon gebruikt. Na invoeren van de pukcode en nieuwe pincode, en bevestigen van m'n nieuwe pincode, (dus op de niet-samsung telefoon) krijg ik de melding 'Pincode1 is geblokkeerd' en daaronder 'onjuiste pukcode' .

Ik kom niet verder..... help!!!

Ik heb nog 4 pukcode pogingen over. Ik heb de eerste simkaart niet ontvangen en er is dus een nieuwe simkaart gestuurd. De nieuwe simkaart heb ik geactiveerd. Ik gebruik de gegevens die ik zie bij mijn simyogegevens als ik inlog.

Heb per ongeluk een nieuwe topic gestart... sorry! betreft dezelfde vraag uiteraard.
Hoi Merel21,



Je nieuwe pin moet wel anders zijn dan een reeds gebruikte pin voor deze simkaart, probeer het eens met een pin die je nog niet hebt gebruikt!
Hoi Frans,



Dank voor de tip! Ik heb het geprobeerd maar het werkt ook niet. Ik zie op m'n site nu ook een ander simkaartnummer dan op de simkaart die ik heb ontvangen, dus ik ga zo even bellen met Simyo.



Groet Merel.
Hoi Merel21,



Wat onhandig dat je nieuwe simkaart het niet doet. Goed dat je wel al hebt ontdekt dat er een verkeerd simkaartnummer op Mijn Simyo staat. Heb je al gebeld? Ik kan je anders ook verder helpen met het uitzoeken waarom er een verkeerde simkaart actief is op jouw aansluiting. Kun je me in dat geval een privébericht sturen met het simkaartnummer dat je van ons hebt ontvangen?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp franswon 🙂!
Hoi allemaal,



Het is opgelost!!! Er was een verkeerd simkaart nummer gekoppeld. Heb m'n nieuwe simkaart alsnog geactiveerd en met nieuwe gegevens wel kunnen inloggen.



Bedankt voor jullie hulp!
Hoi Merel21,



Dat zie ik graag voorbij komen 😃 Wat goed dat je erachter bent gekomen en dat het probleem nu opgelost is 🙂 Mochten er nog andere vragen zijn, laat je het dan weten? We helpen je graag verder!



Groetjes,

Angela

Reageer