Skip to main content
Goedendag,



Ik heb een Samsung gt-s5660. moet deze iedere dag opladen dus heb de simyo chip overgezet in een simpele Samsung gt-E1150i.

Er wordt om de puk en een nieuwe pin gevraagd. nog 4 pogingen over. lees op internet: neem een niet Samsung toestel. 2 pogingen in oud Siemens toestel gedaan. Nog steeds geweigerd.



nog 2 pogingen over nu. 



Is deze chip niet geschikt voor een toestel dat alleen kan bellen?



Wat is de oplossing?



M.v.grt.



Theo
Hoi The, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.



Goed dat je al op internet hebt gekeken 🙂 Het klopt dat je je simkaart dan in een ander niet Samsung toestel kan plaatsen. Je geeft aan dat je pukcode in een ander toestel ook niet wordt geaccepteerd.



Wil je het simkaartnummer op Mijn Simyo controleren? Je vindt deze onder het tabblad Mijn gegevens. Daar kan je voor de zekerheid ook kijken of je de juiste pukcode invoert.

Stel dat je nog een ander toestel hebt, zou je het hier in kunnen testen? Wanneer dit niet helpt, dan kunnen we een nieuwe simkaart sturen.



Laat je het weten?
Hoi The, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.



Goed dat je al op internet hebt gekeken 🙂 Het klopt dat je je simkaart dan in een ander niet Samsung toestel kan plaatsen. Je geeft aan dat je pukcode in een ander toestel ook niet wordt geaccepteerd.



Wil je het simkaartnummer op Mijn Simyo controleren? Je vindt deze onder het tabblad Mijn gegevens. Daar kan je voor de zekerheid ook kijken of je de juiste pukcode invoert.

Stel dat je nog een ander toestel hebt, zou je het hier in kunnen testen? Wanneer dit niet helpt, dan kunnen we een nieuwe simkaart sturen.



Laat je het weten?





Ik heb/had mijn puk code al gecontroleerd en heb de sim al in een ander (siemens) toestel geprobeerd. 



Mijn abonnement loopt t/m 28 januari. Een nieuwe sim kost € 5,--



Ik probeer de laatste 2 pogingen en als dat niet lukt dan zeg ik mijn symio abonnement op.  



Het valt mij trouwens wel op dan dit probleem erg veel voorkomt.
Hoi The,



Als ik dit zo lees heb je al te vaak de verkeerde puk code ingevoerd, helaas. Dan is er niets meer aan te doen om je simkaart te ontgrendelen; hij is dan helemaal uitgeschakeld.

Maar zoals -Naomi vraagt; heb je het simkaartnummer al gecheckt op Mijn Simyo? Stel dat wij in onze administratie een andere simkaart hebben staan, dan kom je er niet, natuurlijk.



Het komt inderdaad wel eens voor dat een Samsung de pin en puk codes niet goed doorgeven, maar dat ligt aan de Samsungs en niet aan de simkaart. En dan met de nadruk op 'wel eens' en niet 'erg veel'.



Jammer dat je hierdoor denkt om je abonnement op te zeggen. Mocht je toevallig iemand kennen met een andere telefoon, dan zou je dat misschien nog eens proberen.

Reageer