Skip to main content

.

Ik heb 2 vervangende simkaarten toegestuurd gekregen. (Dat het er 2 zijn is mijn fout, had 2x op bevestigen geklikt bij de aanvraag pagina vervangende simkaart aanvragen). Maar ik heb de juiste pincode en na verschillende pogingen ook de pukcode ingevoerd, maar ik kom er niet in. Telefoon zegt steeds dat ingevoerde puk en pincodes onjuist zijn. Ik gebruik de pin en pukcodes die op mijn Simyo website staan, en die ik per mail toegestuurd heb gekregen. Wat is er aan de hand???
Hoi Klikoo,



Ik heb je een privé bericht gestuurd met daarin de juiste pin en pukcode. Mocht het niet werken dan verneem ik dat graag.



Groetjes,



Alex
ik heb hetzelfde probleem, wat kan ik nu het beste doen?
Hoi sandrabraks,



Deze pin en pukcode ontvang je tegenwoordig meteen na het activeren van je simkaart per e-mail. Zo te zien heb je deze inmiddels gevonden, want ik zie dat er alweer gebruik is gemaakt van de aansluiting!



Werkt de simkaart naar behoren 🙂?



Groetjes, Tiury

Reageer