.

Beantwoord

puk-code werkt niet

  • 9 January 2013
  • 5 reacties
  • 2072 Bekeken

Badge
Hallo!

Ik heb net mijn simyo simkaart geactiveerd, toen ik mijn pincode wilde veranderen kwam de code 3 keer niet overeen dus nu moet ik de pukcode invoeren. Het probleem is dat de pukcode die bij mijn nieuwe simkaart hoort niet werkt. Kunnen jullie me helpen door de goede pukcode te verstrekken. Of is er nog een andere manier om mijn pin te deblokkeren?
icon

Beste antwoord door Natascha 10 January 2013, 12:05

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Hoi Marjolein_,

Om je verder te kunnen helpen verneem ik graag wat het simkaartnummer is van de Simyo simkaart en welke PUK code je hebt staan.
Badge
Hoi Marjolein_,

Om je verder te kunnen helpen verneem ik graag wat het simkaartnummer is van de Simyo simkaart en welke PUK code je hebt staan.


De pukcode die ik heb staan is: 23830649
Mijn sim: 54284039
Badge +6
Hoi Marjolein_,

De Pukcode klopt. Ik raad je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen om deze te deblokkeren.
Badge
Niet mijn hele toestel is geblokkeerd, ik kan alleen geen nieuwe pincode instellen. Ik was er van uitgegaan dat de puk2 hetzelfde was als de pukcode. Nu heb ik ergens gelezen dat dat een andere code is die vaak niet bij de simkaart geleverd word. Klopt dat? Dan zou ik graag de puk2 code willen ontvangen,

Groetjes Marjolein
Reputatie 2
Badge +1
Hey marjolein,

Helaas wordt de puk2code door Simyo niet ondersteund en kunnen wij jou niet van deze code voorzien. Wij adviseren jou om jouw simkaart in een ander toestel te plaatsen en nogmaals te proberen om de pincode te wijzigen.

Reageer