Als ik de telefoon aanzet, verschijnt er: PUK-code invoeren (Resterend: 10) en: Sleuf 1: NL KPN. Ik heb diverse keren de PUK-code ingevoerd, zonder resultaat. Wat te doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Hansleblanc,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat lastig dat je jouw simkaart niet kunt ontgrendelen met jouw PUK-code! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik ga er vanuit dat je de PUK-code gebruikt die je op Mijn Simyo kunt terugvinden? Als deze niet werkt, dan wil ik je vragen om jouw simkaart eens in een andere telefoon te plaatsen. Je kunt dan vervolgens opnieuw proberen om jouw PUK-code in te voeren. Wil je laten weten of dit wel lukt?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat lastig dat je jouw simkaart niet kunt ontgrendelen met jouw PUK-code! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik ga er vanuit dat je de PUK-code gebruikt die je op Mijn Simyo kunt terugvinden? Als deze niet werkt, dan wil ik je vragen om jouw simkaart eens in een andere telefoon te plaatsen. Je kunt dan vervolgens opnieuw proberen om jouw PUK-code in te voeren. Wil je laten weten of dit wel lukt?
Groetjes,
Angela
Heb dit geprobeerd maar ik heb alleen een hele oude GSM waar ik slechts 6 cijfers kan invoeren. Daarna heb ik gebeld met Simyo en ben fantastisch geholpen!!! Na het invoeren van een geheel nieuwe pincode, kan ik weer bellen. Geweldige service van Simyo!! BEDANKT!!
Wat fijn dat het je nu gelukt is, hansleblanc 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.