Skip to main content
Ten eerste werkt het *****RIGE *** CONTACT FORMULIER NIET!



Nog een groter probleem:

In mijn tas heeft mijn telefoon zichzelf geblokkeerd door 3 keer verkeerde pincode in te geven, en daarna zelfs 10 keer de verkeerde pukcode.

Wat kan ik doen, ik kan helemaal niks meer met mijn telefoon.



Ik zit in het buitenland en heb mijn simkaart nodig!!!!
Er zit niets anders op dan een nieuwe simkaart aan te vragen (op Mijn Simyo) want de oude is onbruikbaar geworden. Een andere mogelijkheid is ter plaatse even ergens een prepaid simkaartje op de kop te tikken, dan kunt u voorlopig weer bellen. Ik weet overigens niet of Simyo vervangende simkaarten naar een buitenlands adres stuurt, ik ben bang van niet.
Hoi Olivier de Lannoy,



Ai, wat vervelend. Het klopt inderdaad wat Scotsman aangeeft, de enige manier om weer een werkende aansluiting te krijgen, is door het bestellen van een vervangende simkaart, maar deze sturen wij inderdaad helaas niet naar een buitenlands adres. Misschien dat iemand de simkaart naar je kan doorsturen? :)



Welke problemen ervaar je trouwens met het contactformulier? 😕



@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!

Reageer