.

Vraag

puck en pincode doen het niet???

  • 14 April 2013
  • 6 reacties
  • 413 Bekeken

Badge
Ik heb nu al een aantal keer de juiste puck code en pincode ingevoerd maar de telefoon blijft zeggen : nog 10 pogingne over??? wat moet ik doen?????

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Heb je de code van MIJN SIMYO?
Badge
en opeens deedie het..... :rolleyes:..heel gek allemaal....nou ja hij doet het weer!
hoi, 

Ik krijg de melding dat ik nog 10 pogingen heb om mijn pukcode in te voeren, alleen de pukcode die vermeldt staat bij mijn simyo doet het niet.
Badge
je moet eerst de puck code invoeren en dan gelijk de pincode en dan nog een keer de pincode.....heb je dat al geprobeerd???
Reputatie 2
Badge +4
en opeens deedie het..... :rolleyes:..heel gek allemaal....nou ja hij doet het weer!

Hoi Endykids,

We zijn blij om te vernemen dat het probleem is opgelost en we wensen je nog veel plezier met je Simyo aansluiting!

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
hoi, 

Ik krijg de melding dat ik nog 10 pogingen heb om mijn pukcode in te voeren, alleen de pukcode die vermeldt staat bij mijn simyo doet het niet.


Hoi LLL,

Welkom op het Simyo forum!
Als eerste willen we je vragen om de pukcode te controleren op je persoonlijke pagina. Na invoer van de pukcode dien je, zoals Endykids aangeeft, zelf een 4-cijferige pincode te kiezen en deze in te voeren. Na bevestiging van de nieuwe pincode zul je gebruik kunnen maken van je Simyo simkaart.

Groetjes,

Manisha

Reageer