Skip to main content

Hoi!

Ik heb net m'n vervangende SIM-kaart ontvangen, gezien ik mijn vorige SIM-kaart(+telefoon) verloren ben. Echter na het activeren, en het daarmee dus deblokkeren van de SIM-kaart, blijkt hij nog steeds geblokkeerd te zijn. Verder kan ik nergens iets vinden dat ik het opnieuw kan deblokkeren. Ik kan momenteel daardoor niet bellen/sms’en en andere dingen.

 

Groet,

Jeroen

Deblokkeren zou hier te vinden zijn:

 

Mijn Simyo > Instellingen > simkaart > Simkaart blokkeren en deblokkeren


Hi @jeroentjee,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen! 

Ik zie op je aansluiting dat de simkaart inmiddels wel actief is. Zou je nog even kunnen bevestigen of de simkaart nu wel werkt? :)

Bedankt voor je hulp! @RobbyTown 

Groetjes,
Roeqajja


Reageer