Recent een nieuwe mobiel gekocht en dat vraagt om een nieuw, Nano, kaartje
Helaas wordt het kaartje niet herkend. Geen sim geinstalleerd enz
Na heen en weer gemail met de klantenservice, met nieuwe, natuurlijk al vele maken geprobeerde opties, Â maar weer een nieuwe besteld
Krijg anders niet de indruk dat dit snel verholpen gaat worden en ik wil geen weken zonder mobiel zitten en wel een abbonement betalen
Jammer, ga dus binnenkort zien of het een ondeugelijk kaartje was
Vlgs mij is het onhandig dat 3 in 1 kaartje. Je moet best veel " kracht" zetten om het eruit te krijgen en wie weet raakt het dan snel beschadigd
Leniel
Bladzijde 1 / 1
Hoi Leniel,
Goed dat je hier je vraag stelt.
Jammer om te horen dat je nano simkaart niet werkt. Ik zie dat je vrijdag contact met ons hebt gehad hierover. Het is voor ons onduidelijk waar je simkaart niet wordt herkend. We zullen dit gaan onderzoeken, je mag daarom de ontvangen simkaart retour sturen.
Er is een vervangende simkaart naar je opgestuurd. Deze is vandaag verstuurd en is binnen 2 dagen bij je binnen.
Laat je ons weten wanneer de nieuwe binnen hebt?
Goed dat je hier je vraag stelt.
Jammer om te horen dat je nano simkaart niet werkt. Ik zie dat je vrijdag contact met ons hebt gehad hierover. Het is voor ons onduidelijk waar je simkaart niet wordt herkend. We zullen dit gaan onderzoeken, je mag daarom de ontvangen simkaart retour sturen.
Er is een vervangende simkaart naar je opgestuurd. Deze is vandaag verstuurd en is binnen 2 dagen bij je binnen.
Laat je ons weten wanneer de nieuwe binnen hebt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.