.

Beantwoord

Problemen levering Nano sim

  • 6 November 2012
  • 12 reacties
  • 567 Bekeken

Badge
Ik maak me zorgen om de levering van van mijn eerder aangevraagde (1 week geleden) nano sim.
Hoe kan ik de status van de aanvraag checken?
icon

Beste antwoord door Wayne 7 November 2012, 13:44

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Bworrie,

Wij hebben geen aanvraag van een nano simkaart binnen gehad voor jouw aansluiting. Ik wil je vragen om de aanvraag opnieuw in te dienen via www.simyo.nl/nanosim/aanvragen.
Badge
Dank voor het antwoord. Ik heb de link gebruikt en vervolgens een bevestigingsmail gehad. Nu maar afwachten.
Bij de eerste poging heb ik de nano sim telefonisch besteld. Dit is dus niet goed afgehandeld.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bworrie,

Je aanvraag is doorgekomen, want je gegevens staan op de lijst.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb nu bijna een week geleden ook een nanosim aangevraagd. Ik heb hier een bevestigingsmail van gekregen. De nanosim zou binnen 2 werkdagen geleverd worden, maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen.

Jolanda
Badge +2
Beste Jolanda74,

Wij kunnen geen aanvraag voor een nanosimkaart op de bestellijst terugvinden. Waarschijnlijk is er iets misgegaan of heb je de bestelling niet bevestigd. Wij adviseren je nogmaals een een nanosimkaart te bestellen via het webformulier.

Groetjes,

Arie
Reputatie 1
Badge +2
Ook ik heb op 2 november een nanosim besteld en een bevestigingsemail ontvangen. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Gogol,

Dat is vreemd. We kunnen je telefoonnummer niet op de lijst terug vinden. Mijn collega zal alsnog zorgen dat je binnen 3 werkdagen een nano simkaart ontvangt.

Groetjes,

Alex
Ik had 4 november ook een nano sim besteld maar tot op heden niks ontvangen. Graag uw reactie.
Reputatie 2
Badge +1
Hey sjammie,

Volgens onze gegevens is er een nanosim naar jou verstuurd op 05-11. Zou je mij in een prive bericht even jouw correcte adres toe kunnen sturen? Indien deze overeen komt met het adres dat wij in het systeem hebben staan zal ik jou nogmaals een nanosim toesturen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Gogol,

Als het goed is is je nano simkaart actief. Kun je bevestigen of je er inderdaad gebruik van kunt maken?

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Gogol,

Als het goed is is je nano simkaart actief. Kun je bevestigen of je er inderdaad gebruik van kunt maken?

Bedankt voor de terugkoppeling. Alles werkt (op dit moment zelfs in mijn oude 4S met een plakbandje in afwachting van...), alleen heb ik geen SMSje gehad voor het overzetten.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Gogol,

Dan vermoed ik dat de sms vlak voor de overzetting is gestuurd. De oude sim is vrij snel inactief nadat de sms wordt gestuurd namelijk. Bedankt voor je antwoord.

Groetjes,

Alex

Reageer