Beste mensen,
Mijn dochter heeft drie keer verkeerde pincode ingevoerd. Ik probeer te ontgrendelen met de PUK code....maar het doet het niet.
Kreeg geen melding. Ik heb nu 5 keer al geprobeerd en ben bang dat ik weer nieuwe simkaart moet kopen (ik heb dus nog 5 keer kans) daarom vraag ik in deze forum of er iemand weet wat moet ik doen. Ik heb samsung galaxy advance en het is simlock vrij.
In het verleden heb ik dezelde ervaring toen werd verteld dat ik meer dan 10 x verkeerde puk code ingevoerd terwijl ik gebruikte de juiste code. Het lijkt dat het nu de probleem bij simyo ligt. Het moet toch makkelijk kunnen net zoals bij andere provider.
Met voorbatdank,
Agus
Bladzijde 1 / 1
Ik heb al opgelost...
Het moet als volg doen:
1. voer PUK code in
2. voer nieuwe pin code in (de oude werkt niet meer)
3. bevestigd de nieuwe pin code.
Het moet als volg doen:
1. voer PUK code in
2. voer nieuwe pin code in (de oude werkt niet meer)
3. bevestigd de nieuwe pin code.
Super dat je dat nog even meldt.
Het moet als volg doen:
1. voer PUK code in
2. voer nieuwe pin code in (de oude werkt niet meer)
3. bevestigd de nieuwe pin code.
Hoi Augus,
Fijn dat het probleem is opgelost en dat je dit laat weten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.