Skip to main content
hallo,

ik heb vandaag mijn nieuwe vervangende simkaart binnengekregen, mijn vorige simkaart had ikgeblokkeerd vanwege verlies/diefstal van mijn vorige telefoon.

Ik heb een paar uur geleden mijn simkaart geactiveerd met de codes enz, alles ging goed. 

Maar nu kan ik nog geen berichten versturen en ontvangen, vanaf wanneer werkt dit weer? 



groetjes Laura
Hoi lauziej,



Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van je aansluiting 😞



Ik heb zojuist even je simkaart een reset gegeven op het netwerk, zet je je telefoon even uit en weer aan nadat je dit bericht hebt gelezen, dan hoor ik graag van je of je aansluiting weer werkt zoals het moet 🙂
Hoi lauziej,



Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van je aansluiting :(



Ik heb zojuist even je simkaart een reset gegeven op het netwerk, zet je je telefoon even uit en weer aan nadat je dit bericht hebt gelezen, dan hoor ik graag van je of je aansluiting weer werkt zoals het moet :)



hoi, 

alles doet het weer! dankjewel ! 🙂 groetjes Laura
Hey lauziej, dank je voor je terugkoppeling 😃
Ik heb hetzelfde probleem 😞 ik heb een vervangende simkaart aangevraagd, ontvangen en geactiveerd. Alles ging maar nu staat er 'Geen service' en ik kan niet bellen of sms'en. Ik heb de telefoon ook al uit en aan gezet 😞
Hoi Shahira, wat leuk dat je je vraag hier op het forum stelt :)



Vanmorgen heb je al met iemand van de telefonische klantenservice gesproken. Zij heeft je nieuw simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Daarna zie ik alweer verbruik, dus het werkt weer 😃

Reageer