.

Beantwoord

Probleem Esim installeren - Ontvang geen code. Wat kan ik nu doen?

  • 17 November 2022
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Ik heb hetzelfde probleem als degene die hieronder is geholpen. Kan iemand mij ook voorzien van een validatiecode per e-mail?  

Bedankt voor je bericht. Voor het installeren van je eSIM heb je geen SM-DP+ adres nodig, deze bieden wij niet aan. Je kunt de eSIM weer installeren op je telefoon via de Mijn Simyo app. Je gaat dan naar Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Hier moet je dan een code invoeren, deze ontvang je normaal per sms. Omdat je de eSIM hebt verwijderd kun je deze sms-code alleen niet ontvangen, maar geen zorgen! Zodra je deze stappen hebt gevolgd, kun je mij een privéberichtsturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt zodat je de eSIM kunt installeren op je telefoon 😊

Hopelijk kan iemand me helpen!

Met vriendelijke groet,

Maria

icon

Beste antwoord door Roeqajja 18 November 2022, 10:30

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Maria Parravicini,

Bedankt voor je bericht. Dit kan zeker, ik stuur je de validatiecode per e-mail op. Wij hebben al contact via privébericht. Ik help je graag verder via deze weg! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Hoi Goedmiddag

Ik heb vandaag gekregen mij nieuw nummer van simyo met esim

Ik heb tijdelijk nummer van simyo al verwijderen van mij toestel maar nu om nieuw activeren op mij toestel moet ik kregen een berichten met  nummers maar ik kregen niet…

Kan jullie mij helpen graag ?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @jorge amsterdam,

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt.

Groetjes,
Roeqajja
 

Reageer