Ik heb hetzelfde probleem als degene die hieronder is geholpen. Kan iemand mij ook voorzien van een validatiecode per e-mail?
Bedankt voor je bericht. Voor het installeren van je eSIM heb je geen SM-DP+ adres nodig, deze bieden wij niet aan. Je kunt de eSIM weer installeren op je telefoon via de Mijn Simyo app. Je gaat dan naar Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Hier moet je dan een code invoeren, deze ontvang je normaal per sms. Omdat je de eSIM hebt verwijderd kun je deze sms-code alleen niet ontvangen, maar geen zorgen! Zodra je deze stappen hebt gevolgd, kun je mij een privéberichtsturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt zodat je de eSIM kunt installeren op je telefoon .
Hopelijk kan iemand me helpen!
Met vriendelijke groet,
Maria
Hoi
Bedankt voor je bericht. Dit kan zeker, ik stuur je de validatiecode per e-mail op. Wij hebben al contact via privébericht. Ik help je graag verder via deze weg!
Groetjes,
Roeqajja
Hoi Goedmiddag
Ik heb vandaag gekregen mij nieuw nummer van simyo met esim
Ik heb tijdelijk nummer van simyo al verwijderen van mij toestel maar nu om nieuw activeren op mij toestel moet ik kregen een berichten met nummers maar ik kregen niet…
Kan jullie mij helpen graag ?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.