Skip to main content
Net mijn Symio simkaart (prepayd)ontvangen en in het toestel gedaan maar er mee bellen lukt niet.



Als ik vanaf een aner toestel naar het Symionummer bel wordt er gezegd dat het nummer niet in gebruik is.



Ook kan ik in "mijn Symio" niet terugvinden dat er saldo op de kaart staat.



Wat te doen?
Hoi Petrabroeder, leuk om je op het forum te zien! 🙂



Wat vervelend dat je simkaart niet meteen werkt. Ik heb even naar je aansluiting gekeken en ik zie dat er wat foutmelding staan na het activeren. Om dit te verhelpen heb ik je simkaart van het netwerk gehaald en een nieuwe netwerktoegang gegeven.



Het enige wat jij hoeft te doen is je telefoon voor 15 minuten uitzetten en uit laten. Hierna zet je hem weer aan en voer je de pincode in. Als het goed is maakt je telefoon dat automatisch een netwerkverbinding en kun je weer bellen. Is dit niet het geval, zoek dan even handmatig naar het KPN netwerk 🙂



Wil je me laten weten of je telefoon het na de simkaart reset weer doet?

Reageer