Skip to main content
HALLO,

Ik heb al jaren een simyo-prepaid voor mijn oude nokia. Nu heb ik ook een ipad en wil een prepaid daarvoor.

Ik kom er via de simyo-site op uit dat dat niet kan zonder een vast abonnement voor mijn oude nokia, echter wat ik nu heb voor mijn oude nokia is helemaal goed en wil ik niet anders.

Ik wil bij simyo blijven maar moet ik dan toch naar de concurrentie? 

groet, WULK
Hoi wulk,



Welkom op het forum! :)



Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt... Je hebt nu een Lowcall aansluiting. Dat is een oude abonnementsvorm die wij niet aanbieden, maar ooit hebben overgenomen van Lowcall. Je betaalt wat je belt. Met Lowcall is kun je wel internetten, maar geen bundels aanschaffen. Niet erg handig dus, als je wilt internetten, want dan is al het dataverbruik buiten de bundel.



Het is technisch gezien mogelijk om een prepaid of sim only simkaart in een tablet te gebruiken. Echter kunnen wij niet altijd service bieden, mocht er iets fout gaan. Onze simkaarten zijn bedoeld voor mobiele telefoons. Nu gebruikt een iPad iOS als besturingssysteem, hetzelfde als dat van de iPhone. We kunnen je daar tot zekere hoogte wel mee helpen.



Als je een prepaid simkaart bestelt en je gebruikt de simkaart in een iPad, zorg er dan wel voor dat je een databundel aanschaft. Doe je dat niet, dan verbruik je als nog data buiten de bundel en dan kunnen de kosten snel hoog oplopen. Met een sim only simkaart kun je een bundel kiezen, nadeel is dan wel dat je minimaal de 300 belminuten bundel erbij moet nemen.



Ik weet dus niet zo goed waar je op de website ziet dat het niet kan zonder een vast abonnement? Heb je misschien nog vragen ergens over of heb ik het je zo goed uitgelegd?

Reageer