Skip to main content
Terwijl ik twee uur eerder nog had gebeld, kreeg ik nadat mijn telefoon kort had uitgestaan door een lege batterij, opeens de melding 'geen simkaart geïnstalleerd' (kaart niet uit telefoon gehad of überhaupt aangeraakt). Boven in mijn scherm staat er ook constant 'Geen Simkaart'. Opnieuw opstarten van telefoon en simkaart opnieuw plaatsen werkt allemaal niet.

Mijn simkaart heb ik nu 6 dagen in gebruik en deed het tot nu toe prima.

Als ik een andere kaart in mijn telefoon stop werkt deze wel gewoon, dus het lijkt aan de simkaart te liggen.

Wat kan ik nu doen?

Update: Ik heb mijn kaart ook in een andere telefoon geprobeerd en daar werkte deze ook niet.
Hoi Marjolijn,



Welkom op het Simyo Forum.



Dan denk ik dat je sim-kaart het heeft begeven.

Als hij het in een andere ook niet doet.

Ook niet in een erg ouder toestel?

Krijg je hem ook niet werkend door hem in een ouder toestel te stoppen. Dit werkt soms wel.

Heb je hem misschien bij een magneet gehouden? Sim-kaarten zijn daar volgens mij erg gevoelig voor.
Hallo Ik heb vandaag een nieuwe simkaart ontvangen, echter werkt deze simkaart niet ik krijg direct de melding geen simkaart... Ik heb helaas deze simkaart al geactiveerd ben dus telefonisch onbereikbaar, hoelang duurt het voordat ik een nieuwe krijg ivm de feestdagen?
Hallo Saja,



Welkom op het Simyo Forum.



Helaas wordt het een lang weekend zonder bellen. :(

Heb je je sim-kaart al in een andere telefoon gezet. Wat geeft die aan?
Hallo Maikel,



In een andere telefoon werkt het ook niet.. ik hoop dat ik woensdag een nieuwe simkaart zal ontvangen die het wel doet.

Blijf het wel vreemd vinden dat de nieuwe simkaart het niet doet.....:(
Hoi Marjoleinn en saja, welkom op ons forum!





Marjoleinn, heel goed van je dat je je oude simkaart in meerdere telefoons hebt geprobeerd en meerdere simkaarten in je telefoon. Dat scheelt een hoop tijd als wij het je gaan vragen en moeten wachten op antwoord.

Je hebt hier vanmorgen ook al over gemaild zie ik. Je nieuwe simkaart is al onderweg naar je.



Saja,

Voor jou heb ik net de kosten voor één vervangende simkaart gecrediteerd. Dat leek ons wel zo fair 😉 Ook jij had al eventjes contact opgenomen met onze klantenservice.

Je tweede vervangende simkaart is ook al naar jou onderweg dus die ligt hopelijk morgen in de bus :)



Laten jullie nog even weten of je nieuwe simkaart het wél doet?





Maikel.twinnie, dank je voor het meedenken!

Reageer