Skip to main content

.

mijn pincode wordt niet getoond bij activeren van mijn nieuwe simkaart in mijn nieuwe telefoon. wat nu?
Goede middag gwenneth,



Welkom op het Simyo Forum!



Je pincode is terug te vinden op Mijn Simyo (tenzij je deze gewijzigd hebt), als je een paar keer de verkeerde PIN invult kan je deze resetten via de PUK code die ook op Mijn Simyo is terug te vinden.



Veel succes
Hoi Gwenneth,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat lastig dat je jouw pincode niet kunt vinden! Ik kan me voorstellen dat dit voor problemen zorgt. In het systeem kan ik terugvinden dat je ook een mail van ons hebt ontvangen. Deze is op 20 augustus verstuurd. Hierin staan jouw nieuwe pin- en PUK-code. Kun je deze vinden? Nadat je deze mail hebt ontvangen, vind je de codes ook terug via Mijn Simyo zoals Franswon aangeeft. Laat je weten of het gelukt is?



@Franswon, goed bezig! Opnieuw heel erg bedankt voor je hulp.



Groetjes,

Angela

Reageer