Skip to main content
Ben overgegaan van prepaid Vodafone naar Simyo abonnement met nummerbehoud per 01-09-2015

Simkaart in telefoon gedaan, pincode ingevoerd, die ik ontvangen heb van Simyo.

Werkt niet! Kan mijn telefoon niet activeren. Ook al eerst pukcode en daarna pincode ingevoerd. Onjuist!!



Wat doe ik fout?
Kijk eens ff naar de kalender.
Ik heb een mail ontvangen, waarin Simyo zegt dat vandaag (31 augustus) mijn nummer wordt overgezet naar de Simyo simkaart. Dan zou ik toch mijn telefoon moeten kunnen gebruiken?
Even ter controle. Werkt de oude simkaart nog?
Tja, dat weet ik natuurlijk niet! Die zit er niet meer in.

Ik denk, dat ik morgen maar even ga bellen. Zal wel aan mij liggen 🙂
Een moderator zal morgen reageren, bellen mag maar hoeft niet. Een moderator kan ook duidelijkheid brengen.
Hoi Grootr,



Welkom op het Simyo Forum.



Niet te vergeten! Welkom bij Simyo 🙂 Wat leuk om te zien dat je hebt gekozen voor een abonnement bij ons. Ik kan me voorstellen dat je hier graag zo snel mogelijk gebruik van wilt maken. Sorry dat dit niet direct lukt.



In het systeem is terug te vinden dat jij jouw simkaart op 29 augustus geactiveerd hebt. Jouw 06-nummer is op 1 september overgezet naar ons. Dit is rond 12:30 uur uitgevoerd. Vanaf dat moment kun je dan ook gebruik maken van jouw bundels. Jouw simkaart was al eerder actief en zou je dus ook al moeten kunnen gebruiken. Is het ondertussen ook al gelukt?



Je hebt goed gehandeld door netjes de pincode in te voeren die wij jou gemaild hebben. Het kan zijn dat jij deze zelf misschien al hebt aangepast. Hierdoor geeft onze pincode een foutmelding. Het zou dan wel moeten werken met de zelfbedachte pincode. Laat je mij weten hoe het er op dit moment voor staat?



@Friesian, bedankt voor je hulp :)



Groetjes,

Angela

Reageer