Ik heb mijn nieuw simkaart 71668315 geactiveerd. Nu wordt een pincode gevraagd om de simkaart te unlocken. Ik geef de pincode in die op mijn instellingen staat maar pakt deze niet. Klopt de pincode wel of is de kaart toch nog niet geactiveerd
Bladzijde 1 / 1
Gulikers, dat ging bij mij de eerste keer ook niet helemaal goed.
De oude pincode was nog zichtbaar.
Daarna even gewacht totdat de nieuwe pincode in mijn Simyo te zien was.
Toen lukte het dus wel.
Mocht het nu helemaal niet lukken vanavond,
dan even geduld tot morgenochtend een moderator reageert.
Succes en laat je nog even horen hoe het is gegaan?
De oude pincode was nog zichtbaar.
Daarna even gewacht totdat de nieuwe pincode in mijn Simyo te zien was.
Toen lukte het dus wel.
Mocht het nu helemaal niet lukken vanavond,
dan even geduld tot morgenochtend een moderator reageert.
Succes en laat je nog even horen hoe het is gegaan?
Je nieuwe pin & puk worden ook per mail gestuurd. Soms komt die mail in je spambox terecht.
Dit ter aanvullingen op het gegeven antwoord van Koorelle 🙂
Dit ter aanvullingen op het gegeven antwoord van Koorelle 🙂
Opgelost. Er stond inderdaad nog de oude pincode. Ik heb opnieuw ingelogd en toen kreeg ik de nieuwe pincode. Bedankt.
Blij dat het gelukt is Gulikers!
Dank je voor je terugkoppeling.
Dank je voor je terugkoppeling.
Hoi Gulikers,
Fijn dat je met de hulp van koorelle en Raytje gebruik kan maken van je nieuwe simkaart. Het is soms nodig om even opnieuw in te loggen op Mijn Simyo. Daarnaast staan deze pin en pukcode ook in de activatie e-mail die wij versturen 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoorden koorelle en Raytje voor de aanvulling! 🙂
Fijn dat je met de hulp van koorelle en Raytje gebruik kan maken van je nieuwe simkaart. Het is soms nodig om even opnieuw in te loggen op Mijn Simyo. Daarnaast staan deze pin en pukcode ook in de activatie e-mail die wij versturen 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoorden koorelle en Raytje voor de aanvulling! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.