Skip to main content
Mijn nieuwe telefoon heeft een nano simkaart nodig, dus ik heb een nieuwe aangevraagd.

Nu heb ik hem geactiveerd op de site, en staat er dat ik de pincode kan opvragen bij instellingen->simkaart.

Maar hier staan nog steeds de gegevens van mijn oude simkaart, met bijbehorend simkaartnummer en pincode.



Moet ik gewoon even geduld hebben? Of is er iets fout gegaan?
Log eens uit en in.. Delete je cookies eventueel.. Of;



Check je mailbox even.. Als het goed is zijn je nieuwe gegevens gemaild naar je. Kan zijn dat het in je spambox terecht is gekomen.



Laat je even weten of je ze hebt?
Hoi Moofnor, welkom op het Simyo forum 🙂



Wat onhandig dat je niet direct na het activeren de juiste gegevens zag staan. In de snelle reactie van Raytje staan drie oplossingen voor je aangeboden. Hier moet het haast wel mee zijn gelukt. Kun je dat bevestigen?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Raytje 🙂.

Reageer