Skip to main content
Ik wilde mijn mobiel uit vliegtuigstand zetten, maar Ik wist mijn pin- en pukcode niet meer want die had ik niet bij me en die had ik twee of drie keer fout ingevoerd. Nu weet ik mijn pin- pukcode weer, maar als ik mijn pukcode intoets krijg ik de melding: voer nieuwe pincode in. Als ik mijn oude pincode invoer moet ik weer mijn pukcode invoeren. Als ik dat doe krijg ik de melding: voer nieuwe pincode in, enz. Ik wilde het net weer proberen, maar nu krijg ik mijn mobiel niet meer aan. Wat moet ik nu doen?
Hallo Rowena.



Ik zou zeggen de oplader aansluiten.



Mvg,

Friesian
Hoi RowenaBrandt, welkom op ons forum :o



Het probleem dat je als laatste noemt is denk ik het beste op te lossen door de goedbedoelde raad van Friesian op te volgen ;)

Het eerste probleem zal iets ingewikkelder liggen, ben ik bang. Je zegt het volgende:

maar als ik mijn pukcode intoets krijg ik de melding: voer nieuwe pincode in. Als ik mijn oude pincode invoer moet ik weer mijn pukcode invoeren.


Dit betekent dat je een nieuwe (zelf te bedenken) pincode in dient te voeren, en niet je oude pincode. Als je dit nu te vaak verkeerd doet, dan zal je simkaart geblokkeerd worden en is ie onbruikbaar geworden. Het enige dat dan rest is op Mijn Simyo een vervangende simkaart te bestellen à €5



Wat voor telefoon heb je eigenlijk? Als ik namelijk mijn iPhone 4S uit de vliegtuigstand haal, hoef ik geen pincode in te voeren.

Kun je ons laten weten of dit allemaal geholpen heeft?

Reageer