vanmiddag vroeg het toestel om een pin, na een aantal fouten toch de juiste gevonden. Ondanks dat vraagt het toestel om een puk...ook deze heb ik ingevoerd....toestel is nu geblokkeerd en ik moet contact met jullie opnemen. Hoe nu verder? Ik gebruik mijn toestel zakelijk.
Bladzijde 1 / 1
Hoi gts1000,
Welkom op het Simyo forum.
Als je de PUK code 10 x foutief hebt ingevoerd is de simkaart definitief geblokkeerd 😞 dan moet je via 'Mijn Simyo' een nieuwe aanvragen, dit duurt jammer genoeg enkele dagen (fysieke kaarten via email gaat jammer genoeg niet...).
Ik vermoed dat je iedere keer je oude PIN hebt geprobeerd als nieuwe PIN in te voeren, dat gaat helaas niet, je moet een nieuwe PIN kiezen via de PUK.
Welkom op het Simyo forum.
Als je de PUK code 10 x foutief hebt ingevoerd is de simkaart definitief geblokkeerd 😞 dan moet je via 'Mijn Simyo' een nieuwe aanvragen, dit duurt jammer genoeg enkele dagen (fysieke kaarten via email gaat jammer genoeg niet...).
Ik vermoed dat je iedere keer je oude PIN hebt geprobeerd als nieuwe PIN in te voeren, dat gaat helaas niet, je moet een nieuwe PIN kiezen via de PUK.
Hoi gts1000,
Oei, dat is een vervelende situatie! Ik kan me voorstellen dat je graag zo snel mogelijk een werkende simkaart wilt hebben.
Ik ben bang dat Franswon het goed heeft uitgelegd. Op het moment dat jij 10 keer de verkeerde PUK-code hebt ingevoerd, wordt jouw simkaart definitief geblokkeerd. Dit kan ik helaas niet ongedaan maken. Heel makkelijk gezegd betekent dit dat je een nieuwe simkaart nodig hebt.
Via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart kun je een nieuwe kaart bestellen. Laat je weten of dit gelukt is?
@Franswon, bedankt voor je hulp :D
Groetjes,
Angela
Oei, dat is een vervelende situatie! Ik kan me voorstellen dat je graag zo snel mogelijk een werkende simkaart wilt hebben.
Ik ben bang dat Franswon het goed heeft uitgelegd. Op het moment dat jij 10 keer de verkeerde PUK-code hebt ingevoerd, wordt jouw simkaart definitief geblokkeerd. Dit kan ik helaas niet ongedaan maken. Heel makkelijk gezegd betekent dit dat je een nieuwe simkaart nodig hebt.
Via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart kun je een nieuwe kaart bestellen. Laat je weten of dit gelukt is?
@Franswon, bedankt voor je hulp :D
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.