.

Beantwoord

Pin code vervangende nano simkaart werkt niet na activeren

  • 18 January 2013
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

Beste Simyo,

Mijn pincode die ik gekregen heb voor het activeren van een vervangende Nano sim kaart werkt niet na activeren in mijn simyo,
ik heb hem nu al 2 keer ingevoerd zonder succes en het is de pin code die ook aangegeven wordt bij mijn gegevens.

Ik ben een nieuwe klant en dit is nu al een valse start, hopenlijk kunnen jullie me snel helpen.......

Jurgen
icon

Beste antwoord door Jurgen 18 January 2013, 11:23

Bekijk originele reactie

2 reacties

Simyo,

OPGELOST !!!!!

Ik heb alsnog jullie pin code ingevoerd waardoor hij blokkeerde en vervolgens met de PUK code hem weer ge-deblokkeerd
en vervolgens kon ik een nieuwe pincode kiezen en nu werkt mijn sim dus wel.

Jurgen

Graag topic sluiten.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jurgen,

Bedankt voor het delen van je oplossing. Goed om te weten dat het nu werkt. Ik laat het topic open, omdat andere bezoekers dan kunnen profiteren van jouw oplossing.

Groetjes,

Alex

Reageer